دانلودمقالات و آزمون های برتر فایل سل

دانلودمقالات و آزمون های برتر فایل سل

بهترین فایل های علمی و آموزشی- دانلود بهترین نمونه سوالات- دانلود بهترین مقلات علمی و آموزشی
دانلودمقالات و آزمون های برتر فایل سل

دانلودمقالات و آزمون های برتر فایل سل

بهترین فایل های علمی و آموزشی- دانلود بهترین نمونه سوالات- دانلود بهترین مقلات علمی و آموزشی

دانلود حل المسائل فیزیک هالیدی (ویرایش نهم و دهم)- فایل سل-google

حل المسائل فیزیک هالیدی جلد دوم (الکتریسیته و مغناطیس)

شامل ۱۳ فصل با عناوین زیر می باشد: قانون کولن میدان های الکتریکی قانون گاوس پتانسیل الکتریکی خازن جریان و مقاومت الکتریکی مدار ها میدان های مغناطیسی میدان های مغناطیسی ناشی از جریان ها القا و القاییدگی نوسان های الکترومغناطیسی و جریان متناوب معادله های ماکسول خواص مغناطیس ماده موج های الکترو مغناطیسی ...

دریافت فایل


حل المسائل کتاب مبانی فیزیک هالیدی جلد1و2

حل المسائل کتاب مبانی فیزیک هالیدی جلد1و2       زبان اصلی pdf  تایپی ...

دریافت فایل



مطالب مرتبط :

کتاب و حل المسائل فیزیک هالیدی ویرایش ۱۰

دانلود حل المسائل فیزیک هالیدی فارسی جلد اول فارسی pdf

حل کامل حل المسائل کامل فیزیک هالیدی جلد اول ویرایش دهم - مکانیک

متن وحل المسائل فارسی فصل چهارده تا پایان فصل بیست ویک -فیزیک هالیدی

حل المسائل وشرح انگلیسی حل کامل فیزیک هالیدی (۴۴فصل سه جلد)

کتاب حل المسائل فیزیک هالیدی ؛ شامل فیزیک 1 و 2 و 3 ( ویرایش 9)

حل المسائل کتاب فیزیک هالیدی 1 ویرایش 9

دانلود جزوه آموزشی روشهای آماری و شاخص های بهداشتی-فایل سل-google

دانلود روشهای آماری و شاخص های بهداشتی

دانلود جزوه آموزشی روشهای آماری و شاخص های بهداشتی کاملا منطبق بر 6 فصل اول کتاب روشهای آماری کاظم محمد  حاوی تمامی نکات کلیدی و کنکوری این کتاب مبنا به جای صرف انرژی و وقت فراوان برای مطالعه این کتاب قطور = (تنها 42 اسلاید بخوانید)   چند سطر از کتاب :  1 صفت اسمی:نتیجه سنجش پاره ای ازخصوصیات چنان است که تنهامی توان براساس آن شیئی یا فردموردمطالعه رابه گروهی منتسب نمود(گروه خونی- جنس). ● .2صفت رتبه ای:درپاره ای ازمشاهدات می توان نتیجه سنجش یک خاصیت رابابیان رتبه فردیا ...

دریافت فایل



دانلود پاورپوینت روشهای آماری و شاخص های بهداشتی - 42 اسلاید

 دانلود پاورپوینت روشهای آماری و شاخص های بهداشتی دانلود پاورپوینت روشهای آماری و شاخص های بهداشتی دانلود پاورپوینت روشهای آماری و شاخص های بهداشتی دانلود پاورپوینت روشهای آماری و شاخص های بهداشتی دانلود پاورپوینت روشهای آماری و شاخص های بهداشتی دانلود پاورپوینت روشهای آماری و شاخص های بهداشتی   این فایل تایید کیفی شده و در زیر قسمتهایی از آن را مشاهده می کنید: پول شما و زندگی شما برای ما مهم است.    http://ensani.sellfile.ir/ lجامعه آماری:هرگاه اشیاء یانمودها اقلاً ...

دریافت فایل

نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی کیمیایی پارس با پاسخ -google


شرکت در هر آزمونی، بدون آمادگی قبلی باعث میگردد تا شما نتیجه مطلوبتان را کسب نکنید، که البته آزمون های استخدامی نیز از این مسئله جدا نیست، یکی از اصولی ترین و مهم ترین گام های که می توانید برای موفقیت در آزمون های استخدامی بردارید، تست زنی های مکرر از نمونه سوالات آزمون های استخدامی است . پکیج نمونه سوالات اصلی آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی کیمیایی پارس سال 1397 می باشد.توجه داشته باشید که سوالات تایپ شده است.امیدواریم مطالعه آن جهت موفقیت شما مفید باشد. تعداد صفحات:18 فرمت: pdf ...




کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی در فایل سل - google

کسب درآمد اینترنتی در فایل سل


کسب درآمد به روش ایجاد فروشگاه فایل:

راه اول کسب درآمد در فایل سل ایجاد فروشگاه اختصاصی فایل است ، با ثبت نام در فایل سل یک فروشگاه فایل ایجاد می کنید که کاملا مدیریت ان در اختیار شماست ، هر فایل ارزشمندی که مالک آن هستید و اجازه فروش ان را دارید و محتوای فایل قانونی است را می توانید در فروشگاه خودتان با عکس و متن معرفی کنید و مشتری ابتدا هزینه را پرداخت می کند سپس می تواند فایل را دانلود کنند.

 

بازاریابی برای فروش فایل سایر فروشگاه ها:

اگر فایلی برای فروش ندارید می توانید با تبلیغ فایل سایر فروشگاه ها به ازای هر فروشی که با تبلیغ و معرفی شما انجام میشود پورسانت بازاریابی دریافت کنید تعداد زیاد فایل و تنوع فراوان موضوعی فایل ها در فروشگاه های فایل سل فرصت خوبی برای بازاریابی ایجاد می کند و درامد خوبی نیز به همراه خواهد داشت راهنمای فایل سل درخصوص همکاری در فروش را برای آشنایی بیشتر با روش کار بخوانید.

 

برای ثبت نام در فروشگاه روی لینک زیر کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی فایل سل


dutk_file-selling-1.jpg

گوگل: نشانی وب خود را درج کنید - Google

نشانی وب خود را درج/اصلاح کنید

هر بار که وب را می کاویم، نشانی سایتهای تازه ای را به فهرست خود می افزاییم. از شما نیز دعوت می کنیم تا نشانی وب خود را اینجا درج کنید. ما هر نشانی ی را به فهرست خود نمی افزاییم. و نیز درباره اینکه آیا و چه زمان این نشانی در فهرست به ثبت می رسد قولی نمی دهیم.

لطفا" نشانی کامل وب خود را همراه با پیشوند //:http درج کنید. برای مثالhttp://www.google.com/intl/fa/ می توانید نکته ها و کلید واژه هایی نیز بیفزایید که گویای اطلاعات موجود در وب شماست. از اطلاعات اخیر ما برای کار خود استفاده می کنیم و تاثیری در چگونگی فهرست شدن اطلاعات صفحه ی شما در گوگل نخواهد داشت.

یادآوری: تنها نشانی صفحه ی نخست یا سرآغاز سایت شما مورد نیاز است، لازم نیست که نشانی همه ی صفحه های وب مورد نظر خودرا درج کنید. نرم افزار وب-خز ما،Googlebot، بقیه ی کار را انجام خواهد داد. مهم: گوگل به صورت خودکار و در فواصل زمانی ویژه فهرستهای خود را به روز می رساند. از این رو با تازه شدن هر صفحه، لازم نیست که شما دوباره نشانیهای تازه یا کهنه را از نو وارد کنید. نشانیهای تاریخ گذشته پس از هربار به روز رسانی خودکار فهرستهای گوگل، به صورت پریده رنگ درخواهند آمد.

:URL - آدرس           
نکته ها:  

اطلاعات را از فهرست گوگل حذف کن

گوگل به صورت خودکار همه ی فهرست خود را در فواصل زمانی مشخص به روز می رساند. هنگامی که در وب کندوکاو می کنیم، صفحه های تازه را می یابیم، پیوندهای مرده را دور می ریزیم و پیوندهای زنده را به صورت خودکار در فهرست خود به روز می رسانیم. پیوندهای تاریخ گذشته معمولا" پس از هربار به روز رسانی فهرست به صورت پریده رنگ در می آیند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی چگونگی حذف اطلاعات صفحه ی خاصی از فهرست گوگل، به دست آورید،اینجا کلیک کن